Платформа працює над вдосконаленням пропозиції для своїх користувачів, відповідно значну увагу приділяє її аналізу.

"Висновки щодо трендів телеперегляду здебільшого побудовані на аналізі власних даних Київстар ТБ, а також даних ТВ-панелі. Проте на фоні зростання популярності онлайн-телебачення набувають актуальності нові інструменти вимірювання, адже класичні методи досліджень не встигають адаптуватися до нових технологій споживання відеоконтенту. Тому з грудня 2021 року дослідницька агенція Info Sapiens на наше замовлення регулярно проводить масштабне телефонне опитування населення України, де у реальному часі респонденти відповідають, що вони дивляться у  момент. Ця методика дозволяє заповнити недолік вимірювальної технології і при цьому не покладається на пам'ять людей, адже опитування проводиться тут і зараз. На нашу думку, таке порівняння різних результатів є важливим для покращення якості вимірювання всього телебачення в Україні", – прокоментував Павло Рибак, керівник проєкту Київстар ТБ. 

Після тестового періоду, що тривав два тижні в грудні-січні 2022 року, Київстар ТБ валідизував механіку дослідження та провів перше повноцінне опитування 7-11 лютого 2022 року. У центрі уваги – ранковий слот, 08:00-11:00, який характеризується серед ТОП-6 каналів найбільш стабільною сіткою з постійними продуктами. Зокрема, у чотирьох каналів виходять прямоефірні ранкові шоу. Наступного тижня будуть представлені дані щодо споживання в іншому слоті.

Згідно всіх трьох джерел даних телевимірювання – власні дані Київстар ТБ, дані CATI та ТВ-панелі – ТОП-5 телеканалів практично співпадають, проте є суттєва відмінність у показниках. Зокрема, за даними платформи Київстар ТБ, абсолютним лідером ранкового прайму за минулий тиждень (7-11 лютого) є телеканал 1+1 з часткою 16,9%. На другій позиції – телеканал ICTV з часткою 9,6%. Третє місце посідає телеканал "Україна" з часткою 6,6%.

Дані CATI збігаються з даними платформи Київстар ТБ у трійці каналів-лідерів. 1+1 також лідирує з достатньо великим відривом від конкурентів з часткою 13,2%, ICTV – другий з часткою 10,3% третій – телеканал "Україна" з часткою 8,5%.

Дані ТВ-панелі дещо відрізняються. Так, першу позицію у ТВ-панелі посідає ICTV з часткою 8,0%, 1+1 – на другій позиції з часткою 7,2%, на третій позиції СТБ з часткою 7,0%, далі – канал "Україна" з 6,4%. Можна зауважити, що різниця між частками каналів-лідерів мінімальна.

Таким чином, дані CATI-дослідження та платформи Київстар ТБ відрізняються від показників ТВ-панелі. Найбільша різниця спостерігається у телеканалу 1+1, частка якого в альтернативних вимірюваннях перевищує частку каналу в ТВ-панелі майже вдвічі: 1+1 має частку 13,2% згідно CATI та 16,9% у Київстар ТБ проти 7,2% у ТВ-панелі. Також нижчі показники у ТВ-панелі мають ICTV та телеканал "Україна". Проте частка Other TV у ТВ-панелі суттєво перевищує цей показник в інших вимірюваннях. Так, у ТВ-панелі частка Other TV складає 32,6%, згідно CATI – 22,4%, за даними Київстар ТБ – 27.5%

*Опитування CATI (Computer Assisted Telephone Interviewing — комп'ютерна система телефонного опитування) проводилося серед абонентів операторів мобільного зв’язку України, вибірка була сформована випадковим чином. Загалом у зазначений період – 7-11 лютого 2022 року – було здійснено понад 24,5 тисяч інтерв’ю (приблизно 1 650 інтерв’ю за годину). Респондентів питали, чи дивляться вони телевізор в момент інтерв’ю, якщо так, то що саме вони дивляться. Лаконічна анкета та великий обсяг випадкової вибірки, яка є рівномірно розподіленою у часі, дозволяють порівнювати результати опитування із даними інших вимірювань (ТВ-панель та дані Київстар ТБ) із високим ступенем точності.

Оскільки у Київстар ТБ наразі відсутня можливість точного виділення демографічних характеристик глядача, для коректного порівняння була обрана загальна аудиторія (4+, вся Україна).

Деталі щодо розрахунку частки аудиторії:

  • Для ТВ-панелі: відсоток глядачів, що дивилися канал, від загальної їхньої кількості у заданий проміжок часу (Shr%).
  • Для платформи Київстар ТБ: відсоток перегляду каналу від загальної тривалості перегляду глядачами платформи у заданому проміжку часу.
  • Для CATI: відсоток респондентів, що дивилися канал, серед тих, хто дивився телевізор в заданому проміжку часу.