У 2021 році телеканали групи 1+1 media неодноразово демонстрували лідерство у своїх сегментах, пропонуючи чимало новинок та продовжуючи проєкти, які стали для глядачів класикою. Так, за результатами року, 1+1 media увійшла у ТОП-2 медіагруп України та сумарно зібрала 18,1% частки за аудиторією 18-54 (50 тис.+). Разом з тим, флагманський телеканал холдингу – 1+1 – став абсолютним лідером українського телебачення в прайм-таймі, зібравши частку 10,3% за комерційною аудиторією 18-54 (50 тис.+). Загалом телеканал завершив рік на другій позиції з часткою 9,2%. Крім цього, 1+1 став кращим телеканалом вихідних (субота-неділя), здобувши лідерську середню частку 9,5%.

Традиційно, найважливіші свята упродовж року українці проводили з "плюсами" – канал був лідером телеперегляду на Різдво (7.01), на День Незалежності України (24.08), День захисників і захисниць України (14.10), а також 31 грудня.

З липня по жовтень 1+1 очолював Топ телеканалів – уродовж 16 тижнів поспіль.

Протягом року "плюси" неодноразово встановлювали нові рекорди, а проєкти-бестелери каналу не поступалися в першості. Зокрема, "Сніданок з 1+1" у 2021 році традиційно відстояв статус безумовного лідера серед ранкових програм на телебаченні, зібравши середню частку 14,8%. 8 вересня програма зібрала рекордну долю за день – 24% за аудиторією 18-54 (50 тис.+). "Сніданок. Вихідний" у 2021 році зібрав середню частку 10,7%.

Денне інфотеймент-шоу "Твій день", прем’єра якого відбулася навесні 2021, стало одним з найпотужніших запусків 2021 року, неодноразово ставало лідером денного слоту, набравши  середню частку 7,4%.

Програма "Життя відомих людей" у 2021 році зібрала частку 10,7%, проєкт протягом усього року демонстрував стрімке зростання.

"ТСН. Тиждень" у неділю та основні випуски новин у будні о 19:30 також лідирували серед інших новин на телебачення з показниками 12% та 11,7% відповідно.

Політичне ток-шоу "Право на владу" посіло перше місце серед політичних програм за результатами року за комерційною аудиторією. Частка проєкту склала 6,4%, а за електоральною – 7,3%.

Перший сезон проєкту "Мандруй Україною з Дмитром Комаровим", що стартував у 2021 році, зібрав частку 17,1%. Це абсолютне лідерство серед усіх тревел-шоу на телебаченні. Крім цього один з випусків шоу став найпопулярнішою тревел-програмою в історії українського телевимірювання, зібравши частку 24,1% за аудиторією 18-54 (50 тис.+) та рейтинг – 3,2%. 

Великі розважальні проєкти "плюсів" – 8 сезон "Танців з зірками" та 11 сезон "Голосу країни" – увійшли в топ-5 кращих Big Shows року на телебаченні, зібравши середні частки 15,0% та 14,4% відповідно. Другий сезон найзагадковішого шоу "Маскарад" пройшов з часткою 12,0% за аудиторією 18-54 (50 тис.+). Прем’єрний сезон феєричного шоу зіркових пародій "Ліпсінк батл" пройшов з високою часткою 11,5%.

Наприкінці року на 1+1 відбулася гучна прем’єра – 7 сезон серіалу "Свати". Так, цей проєкт став кращим серіалом усього 2021 року, здобувши 18,4% частки. Наступними в рейтингу найпопулярніших серіалів року стали другий сезон серіалу "Папік" з часткою 16,7%, а також "100 000 хвилин разом" з 12,4% частки. Також глядачі високо оцінили й інші прем’єри року на 1+1 – серіали "Моя улюблена Страшко", "З ким поведешся…", "Джек і Лондон", "Різниця у віці" та "Бідна Саша".

Телеканал 2+2

У 2021 році телеканал 2+2 стрімко розвивався та пропонував аудиторії кращі інформаційні та суспільно-політичні проєкти власного виробництва, розважальні програми, фільми, серіали та топові футбольні трансляції. Так, 2+2 здобув середню частку 4,0 за аудиторією 18-54 (50 тис.+).

Починаючи з січня, інформаційне мовлення 2+2 було посилено програмами журналістських розслідувань – "Гроші" та "Секретні матеріали", які зібрали середню частку 3,3% та 5,0% відповідно. Крім того, у 2021 році телеканал показав рекордну кількість серіалів власного виробництва, зокрема "Ментівські війни. Харків-3", "Операція "Дезертир", "Опер за викликом-5", "Козирне місце", "Плут", "Ангели-2", серед яких найкращим коротким серіалом став чотирьохсерійний детектив "Операція "Дезертир" з часткою 6,4% за аудиторією 18-54 (50 тис.+), та 9,1% за чоловічою аудиторією.

Відтак, весінній телевізійний сезон 2021 року став рекордним для телеканалу 2+2 –  середня частка телеперегляду склала 4,1% за аудиторією 18-54 (50 тис.+) та 5,8% за чоловічою аудиторією.

Протягом року програми каналу 2+2 неодноразово встановлювали історичні рекорди телеперегдяду. У червні програма "Загублений світ" здобула рекордні показники перегляду за всю історію свого існування – частка телеперегляду за аудиторією 18-54 (50 тис. +) склала 5,8%, та 7,8% за аудиторією Чоловіки 18-54 (50 тис. +). 

Рекордні показники телеперегляду демонстрували програми інформаційного блоку каналу 2+2. Зокрема, у червні середня частка перегляду програми журналістських розслідувань "Секретні матеріали" склала 6,4% за аудиторією 18-54 (50 тис.+) та 7,9% за аудиторією Чоловіки 18-54 (50 тис. +). Також червень став рекордним для новин "Спецкор", які здобули найвищі показники телеперегляду серед програм інформаційного блоку, їх середня частка склала 6,8% за аудиторією 18-54 (50 тис.+) та 8,4 % за аудиторією Чоловіки 18-54 (50 тис. +).

Осінній телевізійний сезон каналу 2+2 також став рекордним. Середня частка телеперегляду склала 4.1% за аудиторією 18-54 (50 тис.+), та 5,4% за чоловічою аудиторією. Найкращим серіалом осені став гостросюжетний детектив "Плут", середня частка якого склала 5,2% за аудиторією 18-54 (50 тис.+), та 6,7% за чоловічою аудиторією. Крім того, Інформаційно-розважальний проект "Джедаі" встановив рекорд – середня частка телеперегляду у жовтні склала 5,7% за аудиторією 18-54 (50 тис.+) та 8,1% за чоловічою аудиторією.

Телеканал ТЕТ

2021 рік для телеканалу ТЕТ пройшов з середньою часткою 3% за аудиторією 18-54 (50 тис.+). 

У серпні-вересні прем’єрні епізоди проєкту "Богиня шопінгу. Битва блондинок" зібрали частку 4,7%. Це рекордний середній показник серед усіх сезонів реаліті "Богиня шопінгу". Крім цього, 9 вересня епізод шоу пройшов з рекордною часткою 22,3% за жіночою аудиторією 25-34 (50 тис.+) та став лідером слоту 17:00-18:00. Крім цього, у цей же день найвищу частку вдалося зібрати серед аудиторії 25-34 (50 тис.+).

У жовтні-листопаді пройшов оновлений сезон проєкту – "Богиня шопінгу. Батли за патли", який зібрав середню частку 4,7% за аудиторією 18-54 (50 тис.+).